Smashbox Cover Shot- palety Smoky, Softlight i Golden Hour- swatche i pierwsze wrażenia

| On
14:11


Hej:) Chciałabym Wam dziś pokazać nowe paletki cieni Smashbox'a i podzielić się swoimi pierwszymi przemyśleniami na ich temat. Nie będzie to recenzja w pełnym tego słowa znaczeniu, na to jeszcze za wcześnie, ale ponieważ jest to nowość w Sephorze być może pomogę Wam w podjęciu decyzji przy zakupach:)


Cała seria Cover Shot składa się z siedmiu paletek- Ablaze (na której najbardziej mi zależało a która nie jest u nas dostępna), Metallic, Bold, Matte, Golden Hour, Smoky i Softlight.

Każda z nich mieści osiem cieni, dwa większe i sześć mniejszych. Są nie większe od smartfona, a więc idealne do kosmetyczki czy zabrania w podróż. Miła odmiana po dużych paletach z jakimi ostatnio miałam do czynienia;) Bajerancka, holograficzna kasetka cieszy oko. 


SOFTLIGHT


Softlight to paleta subtelnych, połyskujących cieni utrzymanych w jasnych i pastelowych odcieniach. Będzie idealna dla osób, które stawiają na delikatne podkreślenie oczu albo do dziennych makijaży typu no makeup. Cienie przepięknie mienią się w słońcu lub świetle sztucznym, ale nie ma w nich brokatu- dają efekt mokrej skóry. Keeper i Spectacle- dwa górne cienie są ślicznymi rozświetlaczami, które można stosować nie tylko w wewnętrznym kąciku oka, ale także na szczyty kości policzkowych, pod łukiem brwiowym czy na łuk kupidyna. W tej paletce nie ma cieni matowych.



GOLDEN HOUR


Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Golden Hour pomyślałam, że tak powinna wyglądać Sweet Peach od Too Faced;) W paletce znajdują się ciepłe odcienie żółtego (Hotline) i różowego złota (Turned on), miedzi (Psyched), brązu oraz śliwkowy akcent. Dwa górne cienie- Dope i Hero są matowe. Reszta cieni jest połyskująca o lekko metalicznym wykończeniu. Myślę, że paletka w szczególności przypadnie do gustu osobom o niebieskich i zielonych oczach, które pięknie podkreśli:)



SMOKY


Kolory w paletce Smoky przywodzą mi na myśl kamienie szlachetne. Jest rubin, topaz, szmaragd... Piękne, bogate cienie o mocnej pigmentacji i metalicznym wykończeniu. Dla odrobiny równowagi są też maty- górne Feature i Instinct oraz ciemnoszary Slayer. Ciekawym cieniem jest też matowa czerń z mnóstwem niebieskich i srebrnych drobinek- Big Night. Nie mogę też nie wspomnieć o cieniu STFU, przepięknej szmaragdowej zieleni, która sprawiła że zapragnęłam tej paletki;) 



Gdybym miała wybrać tylko jedną, byłaby to zdecydowanie Smoky. Jest najlepsza jakościowo- cienie są kremowe i mocno napigmentowane, a także najbardziej uniwersalna- jest matowy jasny beż i brąz, ciemna szarość (którą zamieniłabym na jakiś szafirowy metalik) oraz czerń, no i kilka pięknych kolorowych akcentów. Tą paletką można wyczarować wiele pięknych makijaży, nie tylko przydymione oko:) To mój faworyt.

Miałyście okazję przyjrzeć się nowym paletom Smashbox? Co o nich myślicie?

14 komentarzy on "Smashbox Cover Shot- palety Smoky, Softlight i Golden Hour- swatche i pierwsze wrażenia"
  1. Mi też najbardziej wpadła w oko Smoky :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też:) Przypominają mi jakąś zabawkę z dzieciństwa, ale nie mogę skojarzyć jaką:P

      Usuń
  3. na amerykańskim youtube widziałam jeszcze kilka innych wariantów i podobała mi się paletka w samych matach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowa jest śliczna, ale nie kupowałam jej, bo mam inną matową paletkę na oku:) Ogólnie paletek jest 7, ale w PL tylko 6 jest dostępnych online. Natomiast stacjonarnie widziałam 4. Mam nadzieję, że szybko uzupełnią kolekcję o brakującą Ablaze...

      Usuń
  4. ja uwielbiam te produkty nigdy z nimi nie bylo problemow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.
    cherrycandle,

    milfspotkania,

    natalie wayne polska

    OdpowiedzUsuń

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9